| Велосипеди Apollo |

Начать новую тему Ответить на тему
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Ремонт безкамерних покришок
СообщениеДобавлено: 16.09.2025 22:34 

Сообщения: 3
Город: Черкассы
Пол: Муж
Зарегистрирован:29.09.2015
Всім привіт. Підкажіть , хто як вирішує проблеми бокових порізів безкамерних покришок в плані ремонту ? З МТБ простіше , більше цікавить шосе\гревел , там де більший тиск. Маю дві нульцеві покришки Conti GP 5000 TL тупо з підлими боковими порізами . Пробував клеїти в них латки зсередини , еле їх хватало на дні два. Далі починало травити , бо герметик розм'якшував латку і вона відпадала (герметик Muc-off) а без латки ніяк , бо герметик по боковині норм не плаває і повітря тю-тю навіть з джгутами. Раніше пробував інші клеї - всерівно питання часу коли латка відпадала. Можливо в когось є способи понадійніше ?! Чи це вже *все* і покру за 4к просто потрібно викинути чи перевести на камерку ? Всім дякую зарання за відповіді !


Вложения:
3.jpg
3.jpg [ 196.66 КБ | Просмотров: 34 ]

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Ремонт безкамерних покришок
СообщениеДобавлено: 17.09.2025 12:07 
Аватара пользователя

Сообщения: 17
Город: Конотоп
Пол: Муж
Возраст: 31
Зарегистрирован:26.06.2023
q4-werewolf писал(а):
Пробував клеїти в них латки зсередини , еле їх хватало на дні два. Далі починало травити , бо герметик розм'якшував латку і вона відпадала (герметик Muc-off) а без латки ніяк , бо герметик по боковині норм не плаває і повітря тю-тю навіть з джгутами. Всім дякую зарання за відповіді !


Якщо клей не тримає, відповідь доволі очевидна - ВУЛКАНІЗАЦІЯ. Тобто пластерек сирої гуми, плотно притискається і деякий час гріється до 140С. В процесі латка перетворюється з сирої на звичайну зшиту гуму (процес вулканізації), яка на молекулярному рівні споріднюється (зростається) з гумою покришки: полімерні ланцюжки молекул каучука в покришці продовжуються в матеріалі латки. Розділити чи відірвати таку латку потім неможливо фізично.

Ще років з 20 назад лист сирої гуми та портативний вулканізатор зі струбциною і нагрівачем 12В був чи не в кожному гаражі. Зараз рідкість (хоча на олх та Алі повно їх), але там, де ремонтують автогуму - вам точно зможуть допомогти. Бокові порізи в шинах авто відповідно так і ремонтують: сира гума (не тільки в листах, але й пастоподібна), різноманітні сіточки для армування і всілякі нагрівачі що дозволяють гріти опуклу поверхню
Вложение:
Screenshot_20250917_110625.png
Screenshot_20250917_110625.png [ 560.34 КБ | Просмотров: 18 ]

Що до підлісті конкретно вашого проколу - дрібниця то у вас. Ремонтують дири розміром з Техас там де потім тиск, навантаження та швидкість набагато вище :-P


Вложения:
remont-shin.jpg
remont-shin.jpg [ 154.92 КБ | Просмотров: 16 ]
1990-пкава.jpg
1990-пкава.jpg [ 91.88 КБ | Просмотров: 16 ]

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2025, да, бля - ми ще живі
Наши друзья: Рыбалка в Хмельницком | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.172s | 16 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'