Convoy s2+2,8А 390грн -"Первый Фонарик"-ВСЕ ГОРОДА УКРАИНЫ!


Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 12.01.2015 16:13 
Аватара пользователя

Сообщения: 10556
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
Цитата:
Бегущая Черепаха, дуже дякую за увагу та фото.
Щось мені здається, 350грн - то є трошки занадто за б/в. Хоч і начебто німецької Atera... Воно-то німецьке, але ж скільки йому років. Ще покумекаю.
21см ширини - оце дійсно дуже цінно! Дякую!

Та на здоров'я !
Так ціна так собі :no: , якщо є нове і комплектне за
Цитата:
Та той же Menabo Iron, маючи допуск TUV, коштує 680грн

то ясно, що не має змісту з тим бавитись.
Vovan_G5 - 5 ст. МКП ?! :shock: ...35000 ?! ... :shock:
А гарантія ?

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 12.01.2015 22:08 
Аватара пользователя

Сообщения: 611
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:01.10.2012
На Сландо знайшов олд-скульний Thule 1050-51 за ті самі 350грн.
Ох уж ця нумерація моделей у Тюлі - мозок зламати можна. На скільки зміг нагуглити - це Thule Standard Upright Carrier 566.
Такий собі дідусь сучасного Thule Feeride 532 з 1996 року.

Бентежить одне - чи триматиме воно овальну раму змінного профілю (біля каретки овал горизонтальний, біля рульового стакану - вертикальний)

Перші п'ять фотографій продавця
Останні дві - з Гугла.

Вложение:
thule 1050-51_01.jpg
thule 1050-51_01.jpg [ 85.06 КБ | Просмотров: 255 ]

Вложение:
thule 1050-51_02.jpg
thule 1050-51_02.jpg [ 77.89 КБ | Просмотров: 255 ]

Вложение:
thule 1050-51_03.jpg
thule 1050-51_03.jpg [ 161.12 КБ | Просмотров: 255 ]

Вложение:
thule 1050-51_04.jpg
thule 1050-51_04.jpg [ 48.79 КБ | Просмотров: 255 ]

Вложение:
thule 1050-51_05.jpg
thule 1050-51_05.jpg [ 170.41 КБ | Просмотров: 255 ]

Вложение:
thule 1050-51_09.jpg
thule 1050-51_09.jpg [ 54.06 КБ | Просмотров: 255 ]

Вложение:
thule 1050-51_10.jpg
thule 1050-51_10.jpg [ 126.04 КБ | Просмотров: 246 ]





Vovan_G5,
Як, як можна вбити КПП за 35 тисяч!?
Варіант "спеціально задатися метою" не розглядаємо.

Хіба що заводський брак, але ж для того і існує гарантія.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеСообщение было удалено | удалил: d.lus | 12.01.2015 22:09.
СообщениеДобавлено: 12.01.2015 22:43 
Аватара пользователя

Сообщения: 10556
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
[quote="d.lus"]На Сландо знайшов олд-скульний Thule 1050-51 за ті самі 350грн.
Ох уж ця нумерація моделей у Тюлі - мозок зламати можна. На скільки зміг нагуглити - це Thule Standard Upright Carrier 566.
Такий собі дідусь сучасного Thule Feeride 532 з 1996 року.

Бентежить одне - чи триматиме воно овальну раму змінного профілю (біля каретки овал горизонтальний, біля рульового стакану - вертикальний)

Перші п'ять фотографій продавця
Останні дві - з Гугла.

Вложение:
thule 1050-51_01.jpg

Вложение:
thule 1050-51_02.jpg

Вложение:
thule 1050-51_03.jpg

Вложение:
thule 1050-51_04.jpg

Вложение:
thule 1050-51_05.jpg

Вложение:
thule 1050-51_09.jpg

Вложение:
thule 1050-51_10.jpg


О це набагато кращий варіант :yes: Бери не думай !!!
Я думаю, що все воно буде тримати, там хват ніби великий в "лапи". :yes: зрештою d.lus, що таке 350 грв ( 15Є :wink: ) ?!
ПС: Якщо, що вєлік поміняєш ... на олдскульний :D
ПС2: Що дошки ?!

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.01.2015 01:28 
Аватара пользователя

Сообщения: 611
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:01.10.2012
Максимальний діаметр труби рами - 43мм.
У мене 55мм.

Або таки взяти і переробляти кріплення? Гадаю довшого болта буде достатньо.
Але чи не якийсь хитрий вінт там, враховуючи замок у ручці? Чи то лише ручка хитра?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.01.2015 01:51 
Аватара пользователя

Сообщения: 10556
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
d.lus писал(а):
Максимальний діаметр труби рами - 43мм.
У мене 55мм.

Або таки взяти і переробляти кріплення? Гадаю довшого болта буде достатньо.
Але чи не якийсь хитрий вінт там, враховуючи замок у ручці? Чи то лише ручка хитра?

Ну потому, що я бачив проблем в загалі не виникне !!!
Изображение
Та справишся з тим 100% навіть не думай !!! Бери !!!
ПС: написав в ЛС

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.01.2015 12:37 
Аватара пользователя

Сообщения: 611
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:01.10.2012
Бегущая Черепаха писал(а):
Ну потому, що я бачив проблем в загалі не виникне !!!
Та справишся з тим 100% навіть не думай !!! Бери !!!
ПС: написав в ЛС

Там, все ж, дещо інше кріплення.
Так, я гадаю, що довший болт врятує ситуацію. Є хто зможе його виточити, бо він же хитрий: з одного боку меблевий квадрат, потім безрізьбова частина і аж на кінці - різьба.
Однак знов постає питання у фінансовій доцільності. Болт гривень 100, пересилка гривень 50, саме кріплення 350 - сумарно 500.
А 550-600 - це новий італійський Menabo Iron або польський Taurus 4 (власне, копія чи не цього ж Thule freeride). То, звісно, Тюлє, але ж йому вже 20 років.
От і думаю...

Вложение:
rr_menaboiron.jpg
rr_menaboiron.jpg [ 21.64 КБ | Просмотров: 206 ]

Вложение:
rr_taurus4.jpg
rr_taurus4.jpg [ 33.91 КБ | Просмотров: 206 ]


Власне, щодо дерева :)
Вложение:
wooden rack blueprint 1s.jpg
wooden rack blueprint 1s.jpg [ 860.86 КБ | Просмотров: 206 ]

Вложение:
wooden rack blueprint 2s.jpg
wooden rack blueprint 2s.jpg [ 350.99 КБ | Просмотров: 206 ]


пс. відповів :)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.01.2015 13:46 
Аватара пользователя

Сообщения: 10556
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
d.lus писал(а):
От і думаю...


d.lus, ну тут ти вже сам повинен вирішувати, кругом свої "+" і "-" , Нове є нове, а Тюлє є Тюлє :-P
По дереву: а не за широкі планки? може вужчі але більше? Щоб воно не виглядало "прольотом" паркану на даху гольфа :D
Изображение

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.01.2015 00:26 
Аватара пользователя

Сообщения: 611
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:01.10.2012
Бегущая Черепаха писал(а):
d.lus, ну тут ти вже сам повинен вирішувати, кругом свої "+" і "-" , Нове є нове, а Тюлє є Тюлє :-P
По дереву: а не за широкі планки? може вужчі але більше? Щоб воно не виглядало "прольотом" паркану на даху гольфа :D
Изображение

От і думаю досі :)

Категорично підтримую щодо прольоту паркану :D
Має бути десь так (відстань між поперечками не витримана). Лишень темного кольору - затемнити планую якимось тонованим "антисептиком" (для захисту деревини від вологи). Колір на твоїй фото дуже подобається
Вложение:
DSC_2133s.jpg
DSC_2133s.jpg [ 130.98 КБ | Просмотров: 175 ]


До того ж вирішив зробити його коротшим, аніж потрібно для встановлення байку за вилку. Тобто суто естетичним.
Однак, для встановлення байку вже винайдене додаткове кріплення - дві таких самих дерев'яні планки, що вставлятимуться між "прольотами паркану" :lol: спереду та ззаду ї притискатимуться до паркану кронштейном. На передній - кріплення вилки (у Лєруа Марлєн не було потрібної ПВХ труби), на задній - підставка для колеса та стрічка-стяжка.
Загальна ідея в голові вже є, детально обмислюю.
Так само як і кріплення паркану до поперечин - ще немає "самого фінального" варіанту.
Вложение:
DSC_2134s.jpg
DSC_2134s.jpg [ 142.05 КБ | Просмотров: 175 ]


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.01.2015 00:48 
Аватара пользователя

Сообщения: 10556
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
Типу ти хочеш сказати, що заміниш Тюлевський "угольнік" на дерев'яну планку ?! Я - ПРОТИ !!! Не знаю чому, але інтуіція мені кричить - Відговори його ! (це вона, тебе має на увазі :D )
Естетично, мені здається, краще коли є знімна планка інакше получається "глухий паркан" :D Воно по суті, після встановлення на дах, буде видно тільки з вікна квартири, але ж кому як не нам перейматися красою ... ради ж естетики це все затіяно !!! Тому прагнем ідеальної естетики, а там вже як вийде :smile:

Стосовно кольорування і одночасного захисту - тут на форумі, за декілька днів, появиться колега, який САМ зібрав яхту(яхточку) :smile: , думаю він тебе по тих "пінотексах" просвятить, як і з вибором деревини і Київських "точках" по купівлі того діла.
ПС:в тебе гольф якого кольору ?!

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.01.2015 01:09 
Аватара пользователя

Сообщения: 611
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:01.10.2012
Ну дивись.
Відпочатку було "хочу багажник", бо трохи набридло накручувати асфальтом поки дістанешся до ґрунтів.
Та й їхати кудись з міста - проблемно.
Потім до того додалась естетична складова - так з'явилась деревина.
Отже, ідея була сумістити можливість перевезення ровера та естетику.

Почав вивчати багажники, їх конструктив. Якщо ціну багажників зі штангою я ще якось можу зрозуміти та виправдати, то за що платити такі кошти при кріпленні за вилку - ну ніяк. Адже конструкція там елементарна як паркан :D із собівартістю для виробника доларів 10 - не більше.
Таку конструкцію - не гіршу за якістю утримання ровера - зробити самостійно зовсім не важко.

Однак для цього довжина паркану мала бути більшою, а то, в свою чергу, погано впливало на естетику.

Таким чином сьогодні чи не у магазині було прийнято рішення його скоротити до естетичного розміру, додавши при цьому єдину стилістичну можливість встановлення байку.
Для цього треба винести кріплення за габарити паркану в сумі на 31см. Робочий варіант: 15см вперед, 21см назад.

Однак, багажник зі штангою при цьому не скасовується і варіанти його встановлення обдумуються. Чи то одна знімна планка (як саме то реалізувати?), чи то встановлення зверху на паркан.
Думаю...

Розміри:
поздовжні: 15х30х860мм
поперечні: 15х30х870мм
відстань між планками: 15мм

Пс. темний баклажан :oops:


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.01.2015 01:36 
Аватара пользователя

Сообщения: 10556
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
Та планка(штахета :D ) знімна хоч на "барашках" , щоб по олд-скулу Изображение
Цитата:
ПС. розміри:
поздовжні: 15х30х860мм
поперечні: 15х30х870мм
відстань між планками: 15мм

А розміри перевір просто, якщо тобі так як на фото Г4 подобається (чи на якомусь іншому фото), то вирахуй масштабність та й вся любов !
Ну то мені так просто говорити, робив би я собі - всі мозги б виніс :D


Вложения:
фв.jpg
фв.jpg [ 31.08 КБ | Просмотров: 162 ]


_________________
ИзображениеBeerBike&Co
Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.01.2015 02:21 
Аватара пользователя

Сообщения: 611
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:01.10.2012
Бегущая Черепаха писал(а):
Та планка(штахета :D ) знімна хоч на "барашках" , щоб по олд-скулу

Ну, барашки - то не питання взагалі. А от як закріпити те, на що барашки накручуються...
Свердлити поперечку та просто встромляти в неї знизу болт - якось не фен-шуй :(

Хоча поки що мене більше бентежить питання кріплення того всього до поперечок.
Один варіант є, думаю над якимось альтернативним.

Бегущая Черепаха писал(а):
А розміри перевір просто, якщо тобі так як на фото Г4 подобається (чи на якомусь іншому фото), то вирахуй масштабність та й вся любов !
Ну то мені так легко говорити робив би я собі, я б всі мозги виніс :D

Дак все вже пораховано та порізано - то мої розміри.
Днями почну попередню збірку, потім пропитка з кольоруванням.
Чи то на цвяхах збирати, чи на саморізах...

А чим я, по-твоєму, займаюсь :D


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.01.2015 14:22 
Аватара пользователя

Сообщения: 221
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
А чого б не спробувати отак:
Рейка вставляється між двох рейок багажника типу "паркан".
За допомогою 4-х планок (по 2 з кожної сторони), які стягуються шпильками/болтами Фіксується. Також можна додати упори для запобіганню переміщенню вздовж рейок.
На кінці рейки закріплено шпилька d = 9 мм L = 110 мм, для фіксації вилки.
Також обладнується кріпленням заднього колеса (на схемі не вказано).
Изображение
Млін, ша зменшу.

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.01.2015 17:43 
Аватара пользователя

Сообщения: 10556
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
PlusOdyn я нічого не поняв, то ти про фіксацію "рейки" багажника до "паркану" ?!

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, Bce  След.


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2016
forum MAP
Мобильный вид

[ Time : 0.144s | 35 Queries | GZIP : On | Load : 0.79 ]
Reputation System ©'