О та тут аншлаг
... коти, друзі і гості з Білорусії - Віншую і Вас у нашым рэстаране, піва паўтарыць ?! Або насуха паслухаеце?
EgoretZ писал(а):
Вось такія справы, хлопцы.. Здаецца мне, ў чымсці хлопец правы, ўсё ж такі крока её збірае для сабе, а не для форума, і гэта - самы галоўны мамент. Ўсё астатняе - шымана турней, вузкаглазыя колы і іншае - неістотна. Істотна тут то, што мы не далі асобе самавыявіцца. Неістотна, якім
павінен быць крок. Увогуле, нельга гэтыя два словы ужываць разам. Істотна - якім яго бачыць аўтар. Нікому і ніколі не прыйдзе ў галаву размаўляць аб тым, што Шэўчэнка або Купала пісалі неправільныя вершы, яны павінны быць вось такімі і вось такімі, патаму шта ёсць міравы вопыт пісьменнікаў. Аляксандраўская школа? Да хоць
Тэтриандохская (або як там яго) - гэта іх бачанне, ну і няхай. Тэтриандох сабраў самы дарагі ашан на раме СШ, яго абсмяялі, але катаецца хлопец і ўсё у няго добра, яго мэта ("казахскія панты") дясягнута.
Вы мяне скажаце - дык гэта форум, тут кожны мае права выказаць сваю кропку погляду. Само сабой. Але! Выказаць и насовываць - то разныя рэчы. И яшчэ мамент, мы тут збіраем па большай частке каммутары, а не баявыя шоссеры, таму якасць кампанентаў - справа дзесятая, можна выбіраць кампаненты "на панскае вока" - па колеру або па бліску.
Ну вы мяне зразумелі
зразумелі
Як ж тут не зразумєть, але ...
Дуже класно,що цю тему ти(можна на ти?) Підняв в цій темі, в ПАБі, тут нам неповинен ніхто завадити розібратись в піднятих питаннях.
З початку відповім
Pacifist'у я впевнений він прочитає
Цитата:
Вам всем пора штурмовать администрацию форума чтоб они вам создали ветку "реставрация". Наверное нужно было прожить какой-то сознательный период жизни в совке чтобы сейчас так фанатично ностальгировать и глядя на раму ХВЗ видеть ее только в родном совковом обвесе, ведь наше, оно же всегда лучше было. А то что у некоторых деталей швы уродливые это эстетике не вредит, или пружины в перекидках таким дичайшим способом установлены что хоть вешайся, а родные прямые ручки настолько неудобные и некрасивые. Но тот факт что сделано в совке сразу их делает удобными и эстетичными. Представьте что это просто рама, на ней нет никаких наклеек, надписей, шильдиков, не написано хвз и т.д. и она абсолютно новая, 2015г., с иголочки, ни царапины... Просто представьте. И вы захотите на эту раму цеплять ХВЗшную перекидку 40летнюю, систему ровесницу, эти "угадай мелодию" манетки?...
Я вижу как этот велосипед может выглядеть, вижу как его можно сделать лучше, использовав достижения технологий за эти 40 лет, при этом сделав красивым и гармоничным. Но ваш фанатизм и навязывание своего РЕСТАВРИРОВАНИЯ тупо сбивает с толку. Столько писанины было а толку ноль, никто так и не указал ни одной модели шин, зато поумничали и осудили все кому не лень. Ужасно надоело бороться с сектой. Чему-то я от вас таки научился, за это спасибо, но дальше я сам. To HENK75: большая уникальность в отреставрированном велосипеде до уровня 80х годов когда их штамповали десятками тысяч, да и здесь на форуме сотни...
Ні чого нам не потрібно "вибивати" в адміністрації, в нас є тема і в ній раптом
аж три-чотири реставраційних еземпляра так, що ніхто в цьому розділі форума не робить ставку на реставрацію !!!
Першочергово Вами була поставлена мета зробити гарний,їздабельний велосипед з мінімальним бюджетом - правельний (на нашу думку) напрямок Вам завдали, Ви ж пішли своїм шляхом ! Не реставраційним і я Вас розумію, до речі як і вся, як Ви кажете "секта"
про "ностальгировании"
Я не маю ЖОДНОЇ ностальгії за СССР !!! Ось перелік використаних матеріалів в моїх велосипедах.
ВВ №2
порошкова покраска - чорний колір під лаком
рама - ЗіФ В110 1973 р.в. № 33694
вилка - ХВЗ "Україна" В120
система - Sturmey Archer Single Ring Cranks FCT66 48t
педалі - MKS Sylvan Track
каретка - Sun Race 110
рульова - ХВЗ "СпєцЗаказ" + шайба (hande made )
винос - х.з. 60мм
кермо - Dimension mustash bar
гальмівні ручки - Tekro RX4
підсиділ - Uno 25,0
сідло - Brooks В17 колір braun
обмотка - Brooks колір honey.
втулка передня - Sturmey Archer SBF (барабанне гальмо)
втулка задня - Sturmey Archer SAB3(барабанне гальмо + планетарка 3 шв)
обода алюмінієві, одинарні, 28" (ETRTO Grünert 622x19C)
резина Schwalbe Road Cruiser (1,6 28")
камери Scwalbe
ланцюг Sram PC 1 Nickel
манетка Sturmey Archer classic
дзвінок, ролік - hand made латунь.
шильд - hand made алюміній.
ВВ "Аміда"
порошкова покраска - сірий колір під лаком
рама/вилка - AMIDA UBBEPISSEN родом з 193? року
система - "Салют" на клинах.
педалі - х.з. west Germany
каретка - DREXHAGE & G.m B.H. рідна
рульова - 1" Neco
винос/кермо - No name
гальмівнa ручкa - Weinmann
підсиділ - хром ЄвроАшан 25,4
сідло - Brooks В67 колір braun
гріпси - дерево горіх hande made
крила - дерево бук hande made
втулка передня - Sachs (барабанне гальмо)
втулка задня - Renak ("торпедо")
обода - сталеві, 28" аля "Чайки/Westwood"
резина Schwalbe Road Cruiser (1,6 28")
камери Continental
ланцюг Velo
Але є здоровий глузд, технічні характеристики і бюджет проекту і запчастини пострадянського періоду підходять під ці критерії як найкращє !!! Далі читай
Кісу ↑
Про "достижения технологий за эти 40 лет" - велосипед за останні 40 ... навіть 100 років практично не змінювався, так змінювались матеріали і деякі ньюанси конструкцій, але Ви в першому пості своєї теми чітко дали зрозуміти, що за відсутністю бюджету і розуміння не будете вкладати гроші в новітні технології і т.д. А то б колега
Gagarins швиденько зробив би Вам екскурс в світ Campagnolo, титану і карбону і доцільності використання тих "достіженій" на 40 літній рамі, яка до речі також бере свої корні в світі Кампаньйоли, але минулого сторіччя.
Але Ви вибрали свій шлях ... шлях пройдений нами всіма, шлях 10-20 річної давності, шлях великої "кЄтайської тропи", шлях по якому Вас женуть бариги з базару і весь маркетінговий відділ відомої фірми "Ноу Нейм", ну що ж -
Per aspera ad astra ! (щоб не сказати !
).
Ви образились на весь форум грюкнувши дверима теми (locked) замість того,щоб зробити висновки і зрозуміти, що Ви допустили помилку. Особисто я, не вкладав в свої коменти в Вашій темі, якогось злого підтексту дійсно щиро бажав Вам зробити гарний і стильний велосипед ! І десь в глибині душі підтримував Ваше прагнення до індивідуалізації байка
і "ссилки" конкретні там були, але Ви образились
Цитата:
...большая уникальность в отреставрированном велосипеде до уровня 80х годов когда их штамповали десятками тысяч, да и здесь на форуме сотни...
Що саме смішне - ТАК ! Відреставрований велосипед СШ - унікальність, а за Ашанених екземплярів десятки тисяч і +1 кандидат (тьфу х 3 рази)
Все ! Крапка. написався треба
гостям приділити уваги
EgoretZ, мою позицію впринципі +/- Костя вже виклав, повторюватись не буду
А, що стосується нав'язати не нав'язати ... х.з. як правельніше - спробувати
навернути на правельний шлях чи тихо збоку спостерігати, щоб потім по завершенні проекту голосно поржати
Я думаю навіть, якщо
Pacifist зараз не сприйняв наші слова, то в будь-якому випадку вони йому запам'ятались і з часом він зрозуміє,що йому хотіли сказати ! А щодо форми звернення ... х.з. вроді все без образ було він ж не дзяўчына