Оце катав я ним
Night Madness 2013.
Було знято все зайве, а-ля помпи, фляготримача для акумулятора ейрзонда, велокомп'ютера, підсидільної сумки та заднього маячка.
Відносно чистий ровер заважив на 13 кг.
SRAM X-7 спереду, незважаючи на засипаність грунтом працював адекватно. Не переключав хіба під навантаженням. Вщібнутися в 540-ві педалі було не важко, але не з першого разу. Хоча тут слід врахувати, що поставив нові шипи і змістив їх максимально вперед - тут нарешті геометрія дозволяє. Оце розібрав одну педальку, повністю, бо пружини виглядають не комільфо, всередині "притирочне" забруднення мастила. Буду складати назад і проводити таку ж операцію із іншою. Зробити Дабл із деорівської системи не вийшло в основному через впирання переклюка в нижнє перо.
Задній переклюк X-7 теж працював адекватно, тобто геть без нарікань, незважаючи на забитість грунтом із листям. Правда коли на 970-й касеті листя, як на їжаку, то 971-й ланцюг його пережувати, вдається це із перемінним успіхом. Вже після помивки виявилося, що нижнє коліща не горить бажанням крутитися. Виявилося що попри металевий захист намоталися довгі волосини ( :blink: ) всередині ж захищеного промпідшипника було наче закоксоване мастило+бруд і це все крутитися не хотіло, внаслідок промивки було видалено кристалик кварцу/шпату. Пробіг переклюка становив близько 3 т.км, якось заглядав, але до промів не ліз. Цілком можливо, що бруд втрапив до прома внаслідок активного поливання ВД-подібною речовиною для видалення води з помитого ланцюга.
BB7 мали вже підгулявші ущільнення привідного троса, маленькі взагалі розповзлися, а велиці потріскалися і злізали ще із Зеленого Змія. Спроба поставити ущільнення від вібряків як бачите не увінчалася успіху - великий шматок взагалі не наліз на посадочне місце, розточувати ж було влом. Мала гофра буда лещо завелика, та й отвір у ній значно більший за діаметр тросика, тому про адекватний захист не йдеться.
Задній BB7 імпрувився наступним, тому було враховано недоліки використання вібряківських гумок і все було зроблено на термозбіжці 3-х діаметрів. Те що не хотіло налазити на посадочне місце, розтягувалося круглогубцями. Після усадки, ще гарячу трубку поялозив вдовж тросика, щоб вона не сіла міцно, після закінчення моктажних операцій змастив тросик біля ущільнення R.S.P. Red Oil, щоб не надто до нього бруду липло, і ковзало добре. Як видно з фото, ущільнення на задньому гальмі, яке в часі НМ використовувалося найбільше, залишилося на місці, і сподіваюся справно виконувало і виконуватиме надалі свою функцію.
Проблема із механізмом переднього переклюка і задньою покришкою наразі так і не вирішена, але Maxxis Ikon 2.2 адекватно влізає, але при низьких тисках. Якщо набити 4 г, то не крутиться.
Руль Руль KCNC Rampant OS Flat Lenker 600 mm 8° разом із виносом KCNC Bear Arm OS 5° 100 mm незважаючи на 3 фанових падіння із зміщенням осі виноса відносно площини колеса залишилися рівними, незважаючи на мої 80-90 кг і достатньо міцно прикручений до штоку вилки винос. Ручки Avid FR-5 теж успышно пережили падыння ы викручування руля, навіть верхню трубу рами подряпали. Гріпшіфтам X-9 то взагалі все пофіг.
Також дякую хлопцям з
actionbike/ за усунення неконтрольованого обертання гріпсів, ну і самі гріпси.
Щодо рами On-One Inbred, то тут двоякі враження, з одного боку вона мене пре: нормальним розміром, кольором, зручною для носіння на плечі геометрією (незважаючи на наявність тросиків знизу верхньої труби), навіть вагою. З іншого боку довколишні постійно ниють щоб я змінив її ан щось легке, і це не лише люди із непоганими велосипедами, які непогано їздять, але й ті, у кого ровер менш якісний, та й самі вони катальщики ще ті (тут і послати невдобно, і рації у них небагато, зважаючи на мене, та застосування цього ровера і обкладати "чим попало" їхні алюмінієві рами у відповідь з мого боку також неадекватно :laugh: ), верхні пера інколи б'ють внутрішню сторону колінного суглобу, вага таки ще та, як не крути і плями іржі на підсиділі дещо дратують. Використовувати кріплення багажника та ланцюгонатягувача наразі не мав нагоди.
Inbred (цікаво яке значення вкладають в цей термін виробники, а то може бути і вроджений і вироджений, і дитя інцесту, хоча зважаючи на зображення уябана із пацифіком на пузі, цілком можливе останнє
rankster2: ) доступний як в 26-му, так і в 29-му варіанті. Із горизонтальними (під ненапряжне встановлення сінгла), або із вертикальними. Зважаючи на те, що у мене в шухляді валяється планетарка, мабуть було б краще взяти із горизонтальними дропаутами, але брав у Львові, що було, тому й так, але натягувач ланцюга мене врятує. Спершу, доки не було з чого скласти великі колеса, катав на 26-х із Зеленого змія, правда Race King 2.2 ззаду мав мало місця для нормального обертання, а рівняти колеса було влом.
Передня Х-7 втулка сподобалася своїм захистом від бруду.
Із алю-карбоновою вилкою On-One Carbon Fork було спочатку незвично і складно, але буквально на 2-й день звик. Сподобалося те як легко піднімається переднє колесо, навіть коли із важким рюкзаком і змучений. Із встановленням відповідних коліс ситуація із нерівностями змінилася на краще, єдине що перших день-два було дещо складно із керуванням - на Зеленому Змії були 26-ті колеса і руль шириною 66 см, а тут колеса більші і руль 60 см, але також звиклося. Також збільшилася кількість ям які перестрибую, навіщо відпрацьовувати нерівності руками, із неприємними ударами, якщо можна відносно м'яко перескочити.
Задня X-7 наразі журчить, перебиратиму сподіваюся не скоро.
Підсидільний хомут FireEye FE-QR 29.8 mm дещо важка цяцька, порівняно із тим що було куплено для підсиділа 27,2 мм, але на, як виявилося, алюмінієву раму.
Рульова Richey Logic Comp V2 дещо дивна. наче на промах, наче на захищених, але при розбиранні виявилося, що нижній пром весь в брудному мастилі, всередині якесь сепараторне убожество. Крім того під час НМ 2 рази розгвинчувалася, хз чому. На спусках були ще ті враження. :laugh: Можливо встановлював неправильно (я на промах рульову вперше встановлював, тому все може бути), після сервісу підшипників в якості очистки і змащення Ринолітом, вставив проми в чашки і потім вставляв щток вилки, "полюфтуючи" при затягувані.
Сідло Selle SMP Extra вже не першу тисячу тішить мене, а з підібраною правильною посадкою взагалі шикарне стало. Вже їде Брукс, але хтозна чи буде він доречний до цього ровера. Дещо погнутий підсиділ FSA Gosshamer 2013 27,2 350mm SB20 надалі деформуватися наче не хоче, можливо при нагоді порівняю.