Convoy s2+2,8А 390грн -"Первый Фонарик"-ВСЕ ГОРОДА УКРАИНЫ!


Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 14.01.2015 18:06 
Аватара пользователя

Сообщения: 539
Город: Харків
Пол: Муж
Возраст: 28
Зарегистрирован:05.12.2010
А мне думается так: если у вас имеется универсальный багажник, то можно сделать приспособу для крепления, что бы велы стояли вертикально, а не лежали сверху. Если на какое-то время попал бы в руки специальный багажник/крепление, то можно сделать рабочий эскиз и по нему изготовить свои крепления.

_________________
Мой снаряд
Профиль Strava


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.01.2015 18:10 
Аватара пользователя

Сообщения: 611
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:01.10.2012
Я зрозумів. З другого разу :)
То про саморобну конструкцію кріплення для байку.

PlusOdyn, так, задум приблизно такий. Лише поки що робочий варіант - це не цільна планка (бо вона вийде довжиною десь 140мм), а дві окремі - спереду та ззаду.
Хоча це поки що в голові, бо у цього рішення теж є мінуси.
Кріплення вилки: тобто притягувати її гайками? В мене робочий варіант: 100мм шмат ПВХ труби із внутрішнім діаметром 15мм та перехідник 15мм вісь - ексцентрик.
У мене вілсет під 15мм вісь через такий самий перехідник стоїть зараз на повітряному Реконі.

Summerk1d
Лежали? :shock:
Тут же, наче, про це мова і не йде.
У виготовленні багажника за штангу одна основна проблема - фіксатор рами. І вони дуже різні за якістю у різних виробників різних цінових діапазонів.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.01.2015 18:47 
Аватара пользователя

Сообщения: 10551
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
Я не вмію малювати схеми(креслення) в компі, але ось таке примітивне створив.
По-перше - до фіксації "паркану" до поперечок багажника, я би підходив можливо навіть з перебільшеною відповідальністю, надто великий ризик, якщо його зірве на ходу (а парусність там велика !).
По-друге - максимально би старався, використати кріплення виробника велобагажника до поперечок з тих ж міркуваннь.
Моє бачення:
1) існуючі у ТС поперечки "Thule"
2) металева пластина
3) дерев'яні планки
4) гвинт, що притягує металеву пластину до поперечки(1)
5) гвинт, стяжка і т.д., що фіксує дерев'яну планку(3) з мет.пластиною (2).
6) рейка велобагажника, кріпиться до поперечок(1) згідно задумки виробника багажника (тому й не вказував)
7) кАлєсо :smile:
Ось тут є пару альтернативних варіантів кріплення "паркану" до поперечок http://forums.kilometermagazine.com/showthread.php?5640552-Wooden-Roof-Rack


Вложения:
багажник.png
багажник.png [ 6.89 КБ | Просмотров: 236 ]


_________________
ИзображениеBeerBike&Co
Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.01.2015 19:49 
Аватара пользователя

Сообщения: 221
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
d.lus писал(а):
PlusOdyn, так, задум приблизно такий. Лише поки що робочий варіант - це не цільна планка (бо вона вийде довжиною десь 140мм), а дві окремі - спереду та ззаду.
Хоча це поки що в голові, бо у цього рішення теж є мінуси.
Кріплення вилки: тобто притягувати її гайками? В мене робочий варіант: 100мм шмат ПВХ труби із внутрішнім діаметром 15мм та перехідник 15мм вісь - ексцентрик.
У мене вілсет під 15мм вісь через такий самий перехідник стоїть зараз на повітряному Реконі.

Можна не шпильку а вісь із законтреними гайками і ексцентриком стягувати. Якщо у вас 15 вісь, то чудово,. тоді трубку, але так само.
Для боротьби із парусністю ще можна і ото що за раму тримає зварганити. Можна і матеріали інші, фанеру наприклад, яку "зміцнену" і водостійку - такі є, вони взагалі є разні, фанери.

Бегущая Черепаха Я ж думав на такий паркан, що на фото із Г4. Чи то пак, між нього. А як на поперечини, то інакше звичайно ж. Хоча можна схоже - затискати планочкою знизу і притягувати 2-ма ботами, але тоді може їздити вздовж поперечини.

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.01.2015 20:21 
Аватара пользователя

Сообщения: 10551
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
PlusOdyn писал(а):
Бегущая Черепаха Я ж думав на такий паркан, що на фото із Г4. Чи то пак, між нього. А як на поперечини, то інакше звичайно ж. Хоча можна схоже - затискати планочкою знизу і притягувати 2-ма ботами, але тоді може їздити вздовж поперечини.

:yes:
Мені видається чим простіша буде конструкція тим кращє і надійніше !
Можна напевно по-моему кресленню :D відмовитись від " 2 " (металевої пластини) вона там для того, щоб не сверлити в Тюлевських поперечках 13-15 отворів, а тільки 2-3 отвори.
О знайшов :Yahoo!: Я б більше не видумував !!! (фото БМВ)
Цитата:
Свердлити поперечку та просто встромляти в неї знизу болт - якось не фен-шуй

Цитата:
Чи то на цвяхах збирати, чи на саморізах...

меблева стяжка :smile: - феншуйний Фен Шуй !!!
Изображение


Вложения:
8ebb8d66b28a224d2a64904388de4fa6.jpg
8ebb8d66b28a224d2a64904388de4fa6.jpg [ 74.4 КБ | Просмотров: 225 ]
9002ea0991a2294d5d372cf02bf3a611.jpg
9002ea0991a2294d5d372cf02bf3a611.jpg [ 51.14 КБ | Просмотров: 225 ]


_________________
ИзображениеBeerBike&Co
Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 15.01.2015 00:44 
Аватара пользователя

Сообщения: 611
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:01.10.2012
Бегущая Черепаха, конструкція самого паркану вже вирішена :)
Кріплення - я викладав малюнок вище.
Впритул до Тюлівських поперечок, спереду та ззаду від них - дерев'яні поперечини.
Вони знизу прикручені та прибиті до повздовжніх планок паркану.
На фото вище одна притулена одна така дерев'яна поперечка.

Кріплення паркану до поперечок Тюлє: знизу під всіма поперечками (Тюлє та дерев'яні) - пластина із 2мм нержавіючої сталі, вона притягується болтами М6 високої міцності під шестигранник, що проходить крізь дерев'яні поперчки (отвір 6мм, ширина планок 30мм).
Приблизні місця кріплення (проходження болтів М6 позначив червоним)
Вложение:
DSC_2133sf.jpg
DSC_2133sf.jpg [ 131.85 КБ | Просмотров: 214 ]


У боксів на дах кріплення не надійніше (180км/год тримаються), а парусність та підйомна сила у боксів точно вище за паркан - як мінімум половина площі паркану "гуляє".

Щодо можливості демонтажу окремих планок - вирішив від того відмовитись. Доведеться демонтувати 5-6 планок. Не варіант.
До того ж одним з задумів була максимальна "чистота" паркану згори - з мінімумом елементів, що виступають та стирчать.

Щодо кріплення "фабричного" багажника є два варіанти. Обидва розглядаються у розрізі встановлення його на паркан (на зручність встановлення байку вплине не суттєво. Паркан додає 15мм до висоти авто. А враховуючи занижену на 30мм підвіску, врешті виходить все-одно нижче, ніж "стандартно")

Отже:
1. кріплення його до поздовжніх планок безпосередньо біля місця їх кріплення до Тюлє. Для цього треба буде зробити металеву пластину, якою він притискатиметься до дерева.
2. Кріплення його таки до Тюлє. Сьогодні таки зміг знайти дані щодо максимальніх розмірів поперчок, на які стають різні багажники.
Menabo Iron та Asso: 60х48мм
Thule Freeride: 56х35

Загальна ширина поперечки, враховуючи дві доски, виходить 30+33+30=93мм.
Або ж 15+33+15=63, якщо брати від середини дерев'яної поперечки (просверлити в ній отвір).
Загальна висота з парканом виходить 22+15мм = 37мм.
Отже, все нормально стане і поверх паркану.
А саморобне кріплення за вилку стане проміж його планок.

PlusOdyn
Так, вісь можна. Та де ж її знайти таку - 9мм із 5мм внутрішнім отвором? :)
Вбиту втулку дарувати ніхто не хоче поки що.
Так, вілсет під 15 вісь, але вилка все ще під ексцентрик - все працює через отой адаптер, придбаний тут у Heitaver.
Однак, не полишаю надії на 15мм вилку :)
Для парусності можливий варіант спойлера перед парканом
Вложение:
thule_spoiler.jpg
thule_spoiler.jpg [ 345.34 КБ | Просмотров: 215 ]


Цитата:
Бегущая Черепаха Я ж думав на такий паркан, що на фото із Г4. Чи то пак, між нього.

Так, саме про паркан і йде мова. У мого планки шириною 30мм із шагом 30мм.
Та й встановлення поверх паркану із кріпленням до Тюлє - можливе.

Бегущая Черепаха
Цитата:
меблева стяжка :smile: - феншуйний Фен Шуй !!!

Не варіант, бо її видно зверху :(

Власне, фінальний варіант від того фото з кухні, що я викладав вище, відрізнятиметься лише наявністю восьми отворів (закритих зверху дерев'яною заглушкою) у двох поздовжніх планках для кріплення до поперечок.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 15.01.2015 01:37 
Аватара пользователя

Сообщения: 10551
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
Все-все d.lus переконав :yes: , я бачу ти підготувався і все детально обдумав, на цьому єтапі тобі підказувати то тільки збивати з шляху істинного :D
Хоча я б робив все значно простіше, але в тебе ще є свої заморочки "шейвінг" і бла-бла ... підтримую, поважаю, спостерігаю :D

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 19.01.2015 00:34 
Аватара пользователя

Сообщения: 611
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:01.10.2012
Робота просувається трохи повільніше, аніж хотілося.
Але потроху йде. Наступний крок - пропитука деревини якимось тонованим антисептиком. Після того - збирання на саморізи та цвяхи.

Конструкція в зборі.
Поздовжні планки не закріплені, просто лежать.
Вложение:
DSC_2139.JPG
DSC_2139.JPG [ 129.32 КБ | Просмотров: 161 ]


Місця кріплення. Головки болтів будуть глибше, отвори будуть закриті зверху.
Вложение:
DSC_2140.JPG
DSC_2140.JPG [ 126.7 КБ | Просмотров: 161 ]


Отвори болтів кріплення у поздовжніх планках. d=10мм (під голівки болтів М6)
Вложение:
DSC_2141.JPG
DSC_2141.JPG [ 126.64 КБ | Просмотров: 161 ]


Отвори кріплення у дерев'яних поперечках. d=6мм (під болти М6)
Вложение:
DSC_2142.JPG
DSC_2142.JPG [ 123.62 КБ | Просмотров: 161 ]


Знизу все це притискатиметься до поперечок Тюлє скобами з 1.5мм нержавіючої сталі.

Крім того, майже вималювалась конструкція кріплення байку.
Складатиметься із двох дерев'яних планок 28х15мм довжиною десь 1.3м, що будуть вставлятися у проміжки між планками паркану та притискатися до нього зверху та знизу металевими пластинами коло місць кріплення паркану до поперечок Тюлє.
Ззаду між цими планками - якесь "корито" для заднього колеса.
Спереду - кріплення вилки через 100мм шмат 1/2" ПВХ труби та адаптер "15 вісь - ексцентрик".

Також роздивляюсь можливість аналогічного встановлення поруч кріплення байку за раму. Можливо у варіанті кріплення до паркану лише кронштейну утримування рами, без рейки.
Поки на стадії окремих штрихів в голові.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 19.01.2015 00:51 
Аватара пользователя

Сообщения: 10551
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
Ого я так зрозумів кріплення ровера ризикнув робити самостійно ?!
По пропитці деревини, я думаю найкраще було б Pinotex`ом але питання ціни, рік тому коштував 100 грв-1 л менших фасовок не бачив, є вибір кольорів від "під дерево" до синіх-зелених-червоних :smile:
[img]http://www.vipstroymat.ru/published/publicdata/PPRVIPSTROY/attachments/SC/products_pictures/пинотекс%20дурс%20энд%20виндоу%2C%20нью%20(2)_enl.JPG[/img]

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 19.01.2015 01:18 
Аватара пользователя

Сообщения: 611
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:01.10.2012
Так, кріплення за вилку буде саморобне. Або теж з дерева, або, може, алюмінієві рейки.
Ну нема там чому коштувати таких грошей, яких за них хочуть.
Та ще й їх конструкція не дасть нормально відчинити кришку багажника. Передня точка їх кріплення - передня поперечка. Відстань від осі переднього колеса до краю заднього у мене - 148см.
Відстань від передньої поперечки до кінця даху - 132-135см.

Власне, оцей паркан - це лише естетика, ніякого функціонального навантаження він не нестиме.
Будь-які додаткові дівайси (велокронштейн, бокс тощо) кріпитимуться до поперечок Тюлє. Однак, кріплення за вилку буде витримане у цьому ж стилі аби не вибиватися з нього візуально.
Мене тут сьогодні дорогою на дачу навідала думка може бокс з дерева зробити :lol:

Пінотекс коштує надто негуманно - вже дивився на нього.
Швидше за все то буде вітчизняний Антисептик для деревини Kompozit W3 (24грн літр у Епіцентрі) із тонувальним додатком.


Последний раз редактировалось d.lus 19.01.2015 01:21, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 19.01.2015 01:21 
Аватара пользователя

Сообщения: 10551
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
d.lus писал(а):
Пінотекс коштує надто негуманно - вже дивився на нього.
Швидше за все то буде вітчизняний Антисептик для деревини Kompozit W3 (24грн літр у Епіцентрі) із тонувальним додатком.

ну да тобі ж пару грам потрібно :yes:

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 19.01.2015 01:23 
Аватара пользователя

Сообщения: 611
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:01.10.2012
Бегущая Черепаха писал(а):
d.lus писал(а):
Пінотекс коштує надто негуманно - вже дивився на нього.
Швидше за все то буде вітчизняний Антисептик для деревини Kompozit W3 (24грн літр у Епіцентрі) із тонувальним додатком.

ну да тобі ж пару грам потрібно :yes:

Ага.
Там десь 0.4-0.5 квадратних метри виходить.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 19.01.2015 01:25 
Аватара пользователя

Сообщения: 10551
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
d.lus писал(а):
Бегущая Черепаха писал(а):
d.lus писал(а):
Пінотекс коштує надто негуманно - вже дивився на нього.
Швидше за все то буде вітчизняний Антисептик для деревини Kompozit W3 (24грн літр у Епіцентрі) із тонувальним додатком.

ну да тобі ж пару грам потрібно :yes:

Ага.
Там десь 0.4-0.5 квадратних метри виходить.

Я завтра взнаю тобі за надійний і дешевий спосіб захистити і кольорувати деревину ... відпишу!

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 19.01.2015 01:54 
Аватара пользователя

Сообщения: 611
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:01.10.2012
Дякую!
Хіба якщо він не потребує знищення каструлі :)
Бо один рецепт мені вже надали: там мінус каструля одразу ну і інгредієнти, які по 100г не купиш :(


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 20.01.2015 22:48 
Аватара пользователя

Сообщения: 221
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
d.lus писал(а):
У боксів на дах кріплення не надійніше (180км/год тримаються), а парусність та підйомна сила у боксів точно вище за паркан - як мінімум половина площі паркану "гуляє".

Тут така річ, залежить вона від швидкості/густини потоку і розмірів "паркану", там якийсь а-ля Рейнольдса (Re - число рейнольдса, каже нам чи рух ще ламінарний, чи вже турбулентний) параметр є, кароч при русі дорогою не половина, а до 1 прямуватиме. Гадаю в підрузниках із гідро-газодинаміки таку задачу знайти можна. Правда сам в ГГД валянок, не доводилося займатися серйозно. Тому за той спойлер хз.

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, Bce  След.


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2016
forum MAP
Мобильный вид

[ Time : 0.129s | 34 Queries | GZIP : On | Load : 0.44 ]
Reputation System ©'